Post by emilimtovi on Feb 9, 2022 17:36:56 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Criminal Case ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Criminal Case IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder obegränsat med nycklar ▞▞▞
▞▞▞ Criminal Case 2022 version ▞▞▞
ANDROID, IOS. Trick CHEATS - HACKS CRIMINAL CASE ADVENTURES. Video-tutorial. Tags. PLATFORMS STRATEGY LOGIC RACING SPORTS ADVENTURES CASUAL ARCADE ACTION
Det här spelet är fantastiskt men det faktum att efter det första fallet måste du bokstavligen vänta på att dina Facebook-vänner ska göra ditt pappersarbete om du inte har någon att spela det här spelet med hur du ska fortsätta?
Criminal Case - the #1 free hidden object game! Are you ready to solve murder cases? Download now and discover who killed Rosa Wolf.
刑事案件 冒險 tkrj
Handlingarna är ganska bra, liksom spelet. Det som är irriterande är dock det faktum att du måste tjäna stjärnor för att fortsätta (vilket inte är lika enkelt som de flesta spel) och du måste ha energi för att tjäna stjärnorna (vilket tar evigheter att samla in)
Det tog lite tid att lära sig men det är värt det att ha kul. Sw
Jag älskade att spela det här spelet, tills idag. Jag försökte spela en scen och startade upp 3 gånger. Varje gång jag kom tillbaka men det kostade mig varje gång. Tyvärr är det inte första gången det händer. Vänligen åtgärda det här problemet.
Jag tycker om att spela det här spelet men jag funderar på att avbryta appen eftersom jag tycker att den är ganska dyr och jag är helt säker på att du kan köra det här spelet lite billigare än det är. Erbjudandet du lägger till för att få folk att spela är dyra även om du har rabatt på några av dem eftersom de som spelar måste köpa så många eftersom spelet kostar så mycket att rensa var och en av de nio lådorna och fixa föremål men sedan skicka dem till analyseras av teamet vilket kostar mer igen.
Bäst hittills
Det här spelet är så bra. Det blir svårare och svårare. Men det är vad jag vill! Jag älskar varenda sak med det!
Wow bra men lite tråkig ibland när man får börja om butiken är like it
Jag gillar verkligen spelet men det tar bort det roliga när du letar efter ledtråden och bilderna börjar vicka för att få din uppmärksamhet, vilket inte är en utmaning...
Criminal Case ایڈونچر efau
Videoannonserna följer varandra efter varandra utan att ge utrymme att andas, inget överhoppningsalternativ... och vissa annonser tvingar till och med omdirigering... nästa gång, jag spelar spelet i flygläge, skruva på fördelarna som jag inte kommer att få som t.ex. spinwheel eftersom de är ingenting jämfört med hur mycket pengar jag förlorar på att betala för data som din app slukar. flygläge squad. edit: ändrade mig, annonser låter mig inte njuta. skruva upp mitt beroende av spelet eftersom alla nivåer är likadana i alla fall. avinstalleras omedelbart.
Annons som inte vänder med telefonlandskapet. Behöver vänner för att spelet ska fortsätta. Får vänta för länge på nästa fall.
▷ 13 av de bästa brott- och mysteryspelen för Android
Many translated example sentences containing "äventyr" – English-Swedish ... foodstuff in proceedings relating to the imposition of criminal penalties or
Jag älskar absolut det här spelet, vad spelet visar dig, att du är känd som en polis vid besättningen, och ditt jobb att hitta bevis på vem, vad och som hände vad som ledde till mordet på några personers tragiska död. Allt som allt, 10/10 fantastiskt spel, och jag älskar det! 😃
Bytt telefon... Efter att ha loggat in med Facebook, som innan, så upptäckte jag att alla Energy jag samlat ( ca 18 000) har gått upp i rök! SÅ DÅLIG STIL!!! Det här ska inte behöva hända!!! 😡 😢 Därför bara en 🌟...
Min erfarenhet har varit bra, men jag gillar inte det faktum att varje kapitel jag måste använda två stjärnor för att öppna det, det är därför jag ger dig två stjärnor, jag hoppas att något kan göras åt det ....
Falcon Squad: Galaxy Attack Arcade xkm
Jag tycker om spelet. Intelligent byggd och fylld med kul hela tiden. Skulle rekommendera det till seriösa spelare...
Tack för att du inte ger mig stöd! Jag försökte öppna en biljett eftersom jag inte kunde hitta lösningen på mitt problem i dina redan besvarade frågor, men du skickade mig ett automatiskt e-postmeddelande om att jag borde kolla frågorna igen! Jag har inte kunnat acceptera eller tacka nej till Facebook-cookies på ungefär en månad (knapparna visas inte) så jag kan inte skicka eller ta emot presenter från mina Facebook-vänner. Jag vet inte hur jag ska kontakta dig längre.
Ändra mitt betyg till 1 stjärna efter min upplevelse. Jag spelade det här spelet varje dag, hela dagen under ett bra tag. En dag från ingenstans raderades hela mitt spel. Raderade alla mina köp och släppte mig tillbaka till nivå 1. Jag skickade ett e-postmeddelande till spelutvecklarna som förklarade vad som hade hänt. Jag fick tillbaka ett automatiskt svar som sa att många frågor finns på FAQ-sidan (jag kollade och det stod ingenting om borttagna spel) och tack för att du spelade och att detta var det enda svaret jag skulle få.
Har spelat på och av i cirka 13 år och har alltid och kommer alltid att älska det här spelet
Jag gillar spelet. Men måste man ha Facebook? Jag har inte Facebook. Dåligt att man måste vänta tre dagar innan man kan börja lösa ett nytt brott.
Criminal Case ผจญภัย cowj
Jag gillar spelet men jag gav bara 2 stjärnor bara för att jag måste vänta tills min energi är påfylld/full innan jag kan spela det, vilket gör det så tråkigt. Och jag kan inte använda mina egna pengar för att köpa stjärnor eller energi eftersom jag laddade ner det med mitt paket som senare kommer att tjäna pengar åt er. Så varför tänker jag använda mina egna pengar för att slutföra ett spel samtidigt som det finns fler spel där ute som du inte kan använda dina pengar. U killar kan använda 2mins 4 a 10 energi 2 vara fulla. Det kommer att bli nyc
Jag har spelat det här spelet sedan 5-6 månader på en plus 6-enhet men nyligen observerade jag ett problem som uppstår dagligen. När jag kör den här appen visar den det snurrande hjulet. Så fort jag snurrar på hjulet kraschar appen. Jag har observerat detta problem sedan de senaste 3-4 veckorna och det händer dagligen.
Rolig bh spel
Criminal Case Aventură nau
Underhållande
Den ber att få kontakt med Facebook-kontot. Men jag har inget facebookkonto 😡 Jag har också slutfört det senaste ärendet men kan inte gå vidare med nästa ärende
Wow... Jag kan inte fatta att jag måste betala för att påskynda forskningsprocessen, vilken absolut banbrytande idé... Men bakgrundskonsten är ganska trevlig! Så... tänker inte gå under det än.
23 Spel som CSI 4 Crime Scene Investigation Hard Bevis för Android ... Criminal Case är ett äventyr, pussel, dolda föremål och enspelarspel som utvecklats
The award winning crime investigation game is now on Windows! ... Action och äventyr, Pussel och frågesport ... Are you ready to solve murder cases?
5 stjärnor runt om!!! Jag njöt av att lösa massor av mord med den här appen!!!!!! Det värsta var ett konstigt fel - sirenerna fortsatte att spela men var lätta att lösa - jag stängde bara av ljud och slog på dem igen. Också irriterande: stjärnorna och energin! Jag hatar att behöva tjäna nästa del i en berättelse/spel, men jag antar att det skulle vara för lätt lol
Den är spänande
Känns som ett deckarspel gjord för 5-åringar. Jag ber inte alla detektivspel att ha koll på realism, men det här är löjligt orealistiskt. Allt är så uppenbart att du knappt behöver tänka för att lösa mysterierna.
Jag har älskat det här spelet så mycket! Men anledningen till att jag ger 3 stjärnor istället för 5 på det här spelet eftersom annonserna är ganska irriterande och det tar för mycket tid att titta på varje annons. För det andra, resten av nivåerna är låsta och måste laddas ner för att låsa upp det, du kan bara spela med 1-2 nivåer men jag hade inget emot det. Jag skulle också älska om kreatörer minskar väntetiden och låser upp resten av nivåerna. En sådan tidsmördare! Hur som helst, tack för att jag fick njuta av det här spelet!